BAYRAK

turkiye-bayragi-hareketli-resim-0007

FLAŞ YAZI GEÇİDİ

Kilise

Her gĂĽn sabah saat 06:00'da kalkar, 06:30'da yaya yola dĂĽĹźeriz ve iĹźte bu fotoÄźrafını gördüğünĂĽz kilisenin bahçesinden geçerek fabrikaya doÄźru yol alırız. Sabah saat 07:00'de de iĹźbaşı yaparız.  Ă–nceleri sabahları bu klisenin bahçesini kullanırken biraz tuhaf olurdum. Hani biz mĂĽslĂĽmanız, bunlar da hıristiyan ya, klise de tabi onların camisiydi. Her gĂĽn bu yolu kullandığımız için, daha sonraları sıradan bir geçiĹź gĂĽzergahı olarak alışmıştım.

Bu kilisenin ismi tam şöyle: "St_Laurentius Kirche" Ne içini gezip görebildim, ne de doğru dürüst ne zaman ve nasıl yapıldığı konusunda bir bilgi sahibi olmadım. Tabi bu dönem benim ufkumun kapalı ve cahil olduğum bir dönemdi. Kilise ile ilgili bilgileri temin ettikten sonra inşAllah buraya ilave ederim.

Hiç yorum yok

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!