BAYRAK

turkiye-bayragi-hareketli-resim-0007

FLAŞ YAZI GEÇİDİ

Tren Garı

03 Eylül 1971 cuma günü Sirkeci'den bir kara trene bindim ve üç gün iki gece sürecek yolculuğum başladı. Hayatımda ilk defa uzun sürecek bir tren yolculuğu yapıyordum. Çok bir şey hatırlamıyorum. Bu üç gün boyunca ne yedik ne içtik bilmiyorum. Bildiğim tek şey ülke sınırlarını geçtikten sonra her ülkede trenimizin değiştiğiydi.

Almanya'ya ilk gelişim trenle olmuştu. Üç gün iki gece trenle yaptığım yorucu bir yolculuktan sonra, 05 Eylül 1971 Pazar akşamı  resimde görülen Achim şehrinin tren garına inmiştim. Babam Çağırkan'lı arkadaşı Süleyman ile gelerek beni bu istasyonda karşılamışlardı.

Hiç yorum yok

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!