BAYRAK

turkiye-bayragi-hareketli-resim-0007

FLAŞ YAZI GEÇİDİ

Langen Strasse

Achim nahiyesinin Langen Strasse üzerindeki bir yapıyı görmektesiniz. Bu yapıyı ben de hatırlamıyorum. Çünkü çalıştığım yıllarda maalesef hiç çevre ile ilgili çekilmiş bir fotoğraf karesi yok. Çünkü hem o zamanlar cahildik, hem de ufkumuz bu kadar geniş değildi. Bir de Herşeyi babamla birlikte paylaştığım için, o böyle şeylere izin de vermezdi. Çok sonra ancak bir fotoğraf ve bir de daktilo makinem olmuştu. Resim çekmeye pek merak duymadığım için,. bir fotoğraf arşivim bile olmadı. Çok üzülüyorum tabi, keşke o çalıştığım fabrikayı ve çevreyi resimleseymişim. Nereden bilebilirdim ki, böyle blog yazacağımı ve yaşadıklarımı burada paylaşacağımı. Daha neler kaçırdım neler. Bu ara hem Hollanda'ya, hem de İngiltere'ye gitmiştim. Ama bu ülke toprakları üzerinde çekilmiş bir tane fotoğraf karesi bile yok. Ne kadar üzücü değil mi? İşte tüm bunlar, kültürlü insanların uğraşı.

Hiç yorum yok

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!