BAYRAK

turkiye-bayragi-hareketli-resim-0007

FLAŞ YAZI GEÇİDİ

Ursula Binder


Ursula F. Binder EĹźi Hartmut Ä°le Birlikte

Ursula F. Binder,  Achim Ĺźehrindeki  J.C. Runken & CO.  Firmasındaki iĹź arkadaşımdır. AĹźağıdaki resimlerde sırasıyla eĹźi ile birlikte,  oÄźlu ile birlikte ve Afrika'da bir tatil esnasında görĂĽlmektedir. Çok iyi bir insandı. Kendisine son bir defa mektup atmıştım. Mektup bana iade edilmediÄźine göre alınmış,  ama bana bir tĂĽrlĂĽ cevap vermedi. Hayatta olup olmadığını da bilmiyorum. Kendisinden bir haber alabilmeyi çok isterdim.

Ursula ve EĹźi  Hartmut Afrika'da

Ursula F. Binder OÄźlu Oliver Ä°le Birlikte

OÄźlu Oliver ve Ursula F. Binder

Hiç yorum yok

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!