BAYRAK

turkiye-bayragi-hareketli-resim-0007

FLAŞ YAZI GEÇİDİ

Necati Kunç

Necati Kunç'un evindeyiz. Ağabeyi Muzaffer ve ailesi ile Kırşehir-Kaman-S.Büyükoba kasabasından terzi Harun ve eşi Türkan'ın yer aldığı bu fotoğraf karesine babam ile ben de misafir olmuştuk. Şimdi bu resme baktığımda ne kadar yaşlandığımı daha iyi anlıyorum. Buruk bir hüzün kaplıyor insanı. Tarifi mümkün olmayan duygu ve hislerin kimyası insanın hücrelerini öyle bir etkiliyor ki, içine hasret ve özlem de karışınca içinden çıkılmaz bir hal alıyor.

Bu fotoğraf karesini anlatmaya çalışmaya sayfalar yetmez. Sizleri de sıkmamak için böyle yüzeysel geçiyorum tüm anıları.

En sağ başta gülen ev sahibi Necati Kunç, hemen yanındaki eşi,  Mamalların kasap Ziya'nın kızı Meryem'dir. Onun yanındaki ağzı kaşıklı ben Recep Altun, benim kucağımdaki Muzaffer abimin kızı Fatoş'tur. Benim yanımdaki gözlüklü Bakırbaşların İbrahim'in oğlu, babam Aziz Altun. Onun yanındaki erkek terzi Harun ve onun arkasındaki  kaşığı havada tutan eşi Türkan'dır. Onun yanında görünen çocuk Necati abimin oğlu Mehmet ve onun yanındaki kıvırcık saçlı bayan rahmetli Muzaffer abimin eşi Katip Halil'in kızı Makbule'dir. Onun yanındaki ağzına meyveyi götürmüş olan erkek Muzaffer Kunç'tur ve onun yanındaki kızı Leyla'dır. Ortadaki yelekli kız çocuğu Harun ile Türkan'ın kız çocuğu, onun yanındaki ağzında meyve olan da Muzaffer abimin oğlu Göksel'dir. Burada resmi çeken kimdi, hatırlamıyorum.

Hiç yorum yok

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!