BAYRAK

turkiye-bayragi-hareketli-resim-0007

FLAŞ YAZI GEÇİDİ

Gurbet

Achim şehrindeki lojmanın önünde bir gurbet kuşunu görmektesiniz. Gurbet çok zordu. 16 yaşımda iken gurbete çıkmış ve çalışmaya başlamıştım. Çalışmayı çok severim, yeter ki zevk aldığım bir iş olsun, sabahlara kadar çalışırdım. Çok cahil, toy ve ufkumun dar olduğu bu dönemi hiç iyi değerlendiremedim. Değerlendirebileceğim zaman da Almanya'da değildim.

Ne kadar acı bir tablo değil mi? Çevresini ve olup bitenleri bu kadar merak eden bir adamın bu merakının doğum tarihinde ne kadar büyük bir terslik var. Benim ufkum çok sonradan açıldı.  

Şimdi Almanya'da olacaktım ki, Almanya'nın tarihini yazardım. Ama maalesef oralardan da leylekler uçtu. Artık çok geç!..

Hiç yorum yok

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!