BAYRAK

turkiye-bayragi-hareketli-resim-0007

FLAŞ YAZI GEÇİDİ

Gitar


Gitar enstrümanını merak ettiğim için Almanya'da iken aldım ve kendi kendime öğrenmeye çalıştım.
Gitarı pek icra ettiğim söylenemez. Çünkü onun kendine has özel yöntemleri var, bir türlü beceremedim. Daha doğrusu üzerine düşüp, gayret etmedim. Kafama taksaydım, gitarı da çok güzel öğrenebilirdim. Benim zaten bir şey yapabilmem için, öğreneceğim ya da yapacağım şeyi kafama takmam lazım. Fotoğrafların tarihlerini hatırlamıyorum. Ancak, 1971 değil, 1972 ya da 1973 yıllarından biridir. Çünkü Almanya'ya gidiş tarihim 08.09.1971 tarihidir. İlk gittiğim yıl, lojman odamıza Nordmende marka bir televizyon almıştık.

Hiç yorum yok

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!