BAYRAK

turkiye-bayragi-hareketli-resim-0007

FLAŞ YAZI GEÇİDİ

Irmgard Röhricht


Fr. Irmgard Röhricht, Runken firmasındaki iş arkadaşım. Resimde yeşil elbiseli ve gözlüklü bayandır. Çok iyi bir insandı. Vefat ettiyse Allah rahmet eylesin. Kendisinden hiçbir haber alamadım.  Ortadaki bayan da Runken firmasında çalışıyordu, ama onun ismini hatırlıyamıyorum. Fr. Irmgard Röhricht burada oğlunun  düğün merasiminde görülmekte yanındaki elinde purosu olan da eşidir.

Çalıştığımız firma kadın ve çocuk giysisi üretmekte ve pazarlamaktaydı. Üretilen bu giysileri pazarlamak isteyen firmalar müracaat ederler ve verdikleri sipariş giysiler karton kutulara yerleştirilerek firmanın adresine posta ile gönderilirdi. Giysilerin paketlendiği karton kutuları ben depodan getirirdim, Fr. Irmgard Röhricht'te şekil verilmiş kutuların kulaklarını büyükçe bir boy zımba makinasında zımbalardı. Hazır hale getirilen kutular daha sonra siparişi hazırlayan bayanların tezgahlarına giderdi. 


İşte bu resimde de oğlu ile gelini düğün merasiminde görülmektedirler. İsimlerini bilmiyorum. Bu resimler bana Fr. Irmgard Röhricht tarafından verilen kitapların arasından çıkmıştı. Ben de bu resimleri muhafaza ederek kesin dönüşte Türkiye'ye getirmiştim. Şimdi de bir hatıra olarak bloğumda onları paylaşma imkanı buldum.

Hiç yorum yok

Size Geri Dönebilmek için, Yorumu Yazdığınız Yerin Sonuna; Elektronik Posta Adresinizi, Adınızı ve Soyadınızı Eklemeyi Unutmayınız!